naneaux-merk-img-01-n01

Achter de schermen creëer je het succes. Goede resultaten zijn een gevolg van wat er achter schermen gebeurd. Besef dat goed. Succes is herhaalbaar. Anders is het gewoon een lucky shot. Weinig mensen begrijpen wat sterke merken sterk maakt. Goede verkoopcijfers zijn geen garantie voor de toekomst. Een geliefd merk is dat wel. 

Merkbeleving is maakbaar

Dat klinkt ingewikkeld. Dat is het echter niet. Het betekent dat je zelf ontzettend veel controle hebt over hoe jouw merk aanvoelt bij anderen. Het gevoel dat mensen bij je hebben moet bovenaan je prioriteitenlijstje staan. Waarom? Als het gevoel goed is, zorgt het ervoor dat mensen je vertrouwen. Pas wanneer er vertrouwen is gaat men over tot kopen of aanbevelen aan anderen. Vertrouwen is vitaal. Zeker op het internet achter onze computer schermen. Tóch vindt een steeds groter deel van alle transacties plaats via internet. Dat weet iedereen. Dat betekent dat er steeds meer bedrijven zijn die betrouwbaar aanvoelen.