Iedereen heeft het erover. Sommigen zweren erbij, anderen vinden het niet zo belangrijk. Maar wat heb je er echt aan?
Voor ons is een businessplan meer dan alleen een document om aan anderen te laten zien dat je weet wat je doet. Natuurlijk is het handig als je partners zoekt of financiering nodig hebt, maar het belangrijkste is wat je zelf ontdekt door het te maken.
Een goed businessplan dwingt je om na te denken over de waarom achter je onderneming. Het helpt je niet alleen te vertellen wat je doet, maar vooral waarom je het doet. En dat waarom is essentieel voor duurzaam succes. Het geeft je richting, focus en zorgt ervoor dat je niet zomaar met de waan van de dag meebeweegt.
Kortom, een businessplan is niet alleen een papieren document, maar een mentale blauwdruk die je helpt je koers vast te houden, zelfs als het lastig wordt.
“Branding is the art of becoming knowable, likable and trustable.”
– John Jantsch
Bij Naneaux omarmen we een toewijding aan duurzaamheid en milieubewustzijn. We geloven dat elk ontwerp niet alleen visueel aantrekkelijk moet zijn, maar ook moet bijdragen aan een schonere en groenere wereld. Wij streven naar een wereld waarin creativiteit en duurzaamheid hand in hand gaan.
We nemen actief maatregelen om afval tijdens het productieproces te minimaliseren. Daarnaast werken we samen met ‘schone’ drukkerijen, waarvan we zorgvuldig de milieuprestaties evalueren, zodat we kunnen verzekeren dat ons creatieve proces in harmonie is met de natuur. Ondanks we niet alle vervuiling kunnen tegengaan streven we ernaar positieve veranderingen in de industrie te stimuleren.
Bij Naneaux geloven we dat design niet alleen betekenisvol moet zijn voor onze klanten, maar ook voor de planeet.
Environmental Respect
Aangedreven door WhatsApp™