Strategie, merk en advies

Om een of andere reden is het hip om te denken dat creativiteit en rationaliteit moeilijk samen gaan. Als je beseft dat het juist twee kanten van de zelfde munt zijn kun je magie maken. Als je dat zweverig vind klinken moet je je maar eens verdiepen in de personen achter grote merken. Aan elk groot merk gaan twee dingen vooraf; diepgewortelde nieuwsgierigheid en messcherpe focus. Beide zijn mentaal.

Merk is een mensending pur sang. Creativiteit centraal stellen is de sleutel. Rationaliteit moet in dienst zijn van creativiteit. Strakke plannen maken lichter werk. Echter, heb je zonder een goed idee vrij weinig aan een perfecte uitvoering. Als idee en uitvoering hand en hand gaan heb je goud in handen.

Onze werkwijze

Een goed business plan. Iedereen heeft het er over. Sommige zweren er bij. Anderen nemen het niet zo nauw. Wat heb je er nou echt aan?

Wat ons betreft kun je met een business plan aan anderen laten zien dat je weet wat je doet. Wel handig als je partners of financiering zoekt. Echter is aan anderen vertellen wat je doet een stuk eenvoudiger dan weten waarom je iets doet.  Altijd stilstaan bij waarom je doet wat je doet is de enige weg naar duurzaam succes.

“Branding is the art of becoming knowable, likable and trustable.”
– John Jantsch

Strategie en innovatie

Onderzoek en creativiteit sluiten elkaar niet uit. Sterker nog, ze vormen een symbiose. Waar zit de waarde voor je klanten? Let’s deep dive.

Mensen proberen te overtuigen van strategie en innovatie doen we niet. Als je dat zelf niet begrijpt ben je er niet aan toe en je zaak dus ook niet. Ondernemers die het grote plaatje zien snappen dat zonder focus en vernieuwing de toekomst té onzeker is om comfortabel mee te zijn.

Wij combineren krachtige theorie met eerstehands ervaring in het veld. We schuwen niet om de grenzen op te zoeken. Ook hebben we een vreemde voorkeur voor ongebruikelijke combinaties en paradoxen. Een vleugje filosofie, historie en psychologie is ons ook niet vreemd.

De beste oplossingen komen vaak uit onverwachte hoek. We helpen bij het vinden van nieuwe perspectieven en invalshoeken voor je verdienmodellen, productontwikkeling of bedrijfsvoering.

Branding

Over de kracht van merk mag je in herhaling vallen. Er is niets zo potent. Wij denken in merk.

Achter de schermen creëer je het succes. Goede resultaten zijn een gevolg van wat er achter schermen gebeurd. Besef dat goed. Succes is herhaalbaar. Anders is het gewoon een lucky shot. Weinig mensen begrijpen wat sterke merken sterk maakt. Goede verkoopcijfers zijn geen garantie voor de toekomst. Een geliefd merk is dat wel.

Merkbeleving is maakbaar

Dat klinkt ingewikkeld. Dat is het echter niet. Het betekent dat je zelf ontzettend veel controle hebt over hoe jouw merk aanvoelt bij anderen. Het gevoel dat mensen bij je hebben moet bovenaan je prioriteitenlijstje staan. Waarom?

Als het gevoel goed is, zorgt het ervoor dat mensen je vertrouwen. Pas wanneer er vertrouwen is gaat men over tot kopen of aanbevelen aan anderen. Vertrouwen is vitaal. Zeker op het internet achter onze computer schermen. Tóch vindt een steeds groter deel van alle transacties plaats via internet. Dat weet iedereen. Dat betekent dat er steeds meer bedrijven zijn die betrouwbaar aanvoelen.

Naneaux academy

Lifehacks, best practices en coaching voor nu. Van studentenbegeleiding en team sessies tot voedingadvies en beweging. Alles is mensen werk.

Mensen maken de tent. Aandacht voor de mens achter de tent is vitaal. Bedrijfsmiddelen zijn niets waard zonder mensen. Deze gedachte vorm de basis van Naneaux Academy.

Een frisse wind of een handje hulp bij het halen van de zachtere targets. Wij helpen je de kar trekken. Een greep uit onze specialiteiten:

• Studenten begeleiding (stages en scripties)

• Team van creatives aansturen

• Teamplay tussen creatives en techies

• Gedrag, leiderschap en verandering

• Voeding en vitaliteit als levensader van je zaak


De beste manier om hiermee te beginnen is een heerlijke kop koffie of thee. Een vers sapje of een goed glas wijn is ook goed.
error: Content is protected !!
Scroll naar boven

Jazeker! Ook wij houden met elke pixel die ontstaat rekening met ons milieu.

Bij Naneaux omarmen we een toewijding aan duurzaamheid en milieubewustzijn. We geloven dat elk ontwerp niet alleen visueel aantrekkelijk moet zijn, maar ook moet bijdragen aan een schonere en groenere wereld. Wij streven naar een wereld waarin creativiteit en duurzaamheid hand in hand gaan.

We nemen actief maatregelen om afval tijdens het productieproces te minimaliseren. Daarnaast werken we samen met ‘schone’ drukkerijen, waarvan we zorgvuldig de milieuprestaties evalueren, zodat we kunnen verzekeren dat ons creatieve proces in harmonie is met de natuur. Ondanks we niet alle vervuiling kunnen tegengaan streven we ernaar positieve veranderingen in de industrie te stimuleren.

Bij Naneaux geloven we dat design niet alleen betekenisvol moet zijn voor onze klanten, maar ook voor de planeet.

Naneaux™ EarthWise

Environmental Respect

Contactformulier

naneaux-site-logo-21





×

Vragen? Klik hieronder voor WhatsApp...

×